Onbewust invloed uitoefenen

La Red netwerkbijeenkomst Delft – woensdag 16 maart 2016

Netwerken vormen zich volgens een paar wetmatigheden … een zeer dominant selectiemechanisme is ‘soort-zoekt-soort’. De toevallige ontmoeting bestaat dus niet. De maand maart staat in het teken van de ontmoeting: het eerste deel in het proces van netwerkend werken.

Tijdens het netwerken zijn mensen geneigd om af te stappen op mensen die heel erg op hun lijken qua afkomst, leeftijd, interesses of geslacht. Het ontdekken van dergelijke gemeenschappelijke delers is ook heel waardevol bij ontmoetingen. Je hebt meteen iets om over te praten en om over van gedachten te wisselen. Ook online hebben mensen bepaalde (onbewuste) voorkeuren. Zo kan de één heel gevoelig zijn voor autoriteit en de ander juist voor schaarste. Als je weet dat jouw klant heel gevoelig is voor schaarste kun je je online communicatie hierop afstemmen. Neuropersonalisatie is dit ‘persoonlijk aanspreken van het onderbewuste van een online bezoeker’. Heel belangrijk in een wereld waar informatie in overvloed is en waar 95 procent van het consumentengedrag wordt bepaald door onbewuste voorkeuren.

Op 16 maart deelt Gert-Jan Schikker – online consultant bij Incentro – zijn ervaringen op het gebied van neuropersonalisatie en -optimalisatie. Kom ontdekken wat je met neuropersonalisatie kunt, hoe het werkt, welk effect het heeft op de klantbeleving en welke stappen er voor jouw organisatie nog te nemen zijn. Op naar persoonlijke en relevante klantcommunicatie!
Nieuwsgierig wat jouw onbewuste voorkeuren zijn? Doe dan alvast de test op www.neuropersonalisation.com

19:00 uurBegroeten en ontmoeten

20:00 uurWelkomstwoord door Miriam Notten

20.30 uurGert-Jan Schikker over neuropersonalisatie

21.15 uurNetwerken onder het genot van een hapje en drankje

22.30 uurAfsluiting

 

Klik hier om jezelf aan te melden. Voor vragen kun je ons bellen op 015-2127544
Voor leden is de toegang gratis. Voor overige deelnemers zijn de kosten € 95,00 exclusief BTW per persoon.